Sayanga Nimo Uy

"Sayanga nimo uy" ingon ka,

Gamit imong simod nga mga murag lubot sa baka

Ug nganong sayang man ko?

Kay di ko mupatol nimo? Kay babay ka?

Sa tinuod lang day, mupatol man gihapon ko'g babay,

pero muputi nalang ang uwak, di gihapon ko mupaak

anang imong pahiyom nga murag tiyanak


Ayaw lang laina pagsabot day

Kung nganong sa imo, dali kaayo ko manglagot

Ug kung nganong sa imo, di nako mada magbinutbot


Dili man tungod kay bati ka’g nawong ba

bisan runner-up ra ka sa talong nga gisugba

gipanitan ug gitorta, gitilawan ug giluwa

kay pirting parata pagkaluto-a


Dili pud tungod kay wa kay kwarta

Kay parehas ra man tang gasiga ang mata

gipangkapoy sa pagpangita'g kaayuhan, galaroylaroy

samtang kanunayng gainom ug gamaoy


Dili tungod kay pirting daku-a ana imong baba, miss

Nga kung mukanta puydi agi-an og ceres,

kung mukatawa masudlan ug superferry

ug kung musyagit murag nakaluwa sa tibuok SRP


Dili pud tungod sa imong lawas

Nga mas bug-at pa’s napu ka sakong bugas

Gipatongpatong, Giputos ug tube, ug tsenen-

Snowman de Pilipinas!


Dili pud tungod kay putot ka

kay putot man pud ko, klaro man na diba?

Pero mas putot gihapon ka

may nalang ko, gikaluy-an bisan gamay

di pareha nimo day-


putot,

di mapasyalo ang katambok,

sabaan, way batasan,

ang dagway kulang nalang og sungay,

ug baho pa gyud og baba.


Pero di gihapon day,

di tungod anang mga butanga

nganong di gyud ko munganga

mu-usap ug mutulon anang imong kumbira


Simple ra man ba,

tungod kay BUGO ka.


Kay ang imong konsepto sa sayang kay laki nga gwapo

nga dili gyud, i repeat, dili gyud ma-imo

Kay ang sayang para nimo kay laki nga tinuod

Tinuod sa iyang kaugalingon, sa uban tao, sa ginoo, ug bisan sa imo,

Kay ang sayang para nimo kay laki nga musukol

sa panghinaway, bugalbugal, ug mga panuway

nga gitawag og pihig ug way rasong panglupig

Kay ang sayang para nimo kay laki nga kibaw mutuo

bisan siya nag-inusara, bisan wala siyay kuyog


Busa una ka musulti nga sayang ko

kuyog sa tanang ubang tao nga pareha nako ug di pareha nimo:

di pareha sa dagway’ sa imong kalag ng murag balay nga gi-anay

di pareha sa imong kapobre sa pamatasan ug kadato sa pagmahay

di pareha sa katambok sa imong garbo nga walay unod bisan gamay

di pareha sa imong baba nga way masulting matahom ug matinabangon

Ug dili pareha sa pagkaputot og pagkamubo sa imong panan-aw ug pagmatngon


Una ka musulti nga sayang ko, nga sayang mi-

Tan-awa sa kuno na imong kaugalingon beh.